Plaats uw persbericht!

Op deze website kunt u gratis uw persbericht plaatsen met daarin een verwijzing (link) naar uw eigen website. Het plaatsen van deze link draagt bij aan de vindbaarheid van uw website in de zoekmachines. Leest u voordat u een persbericht plaatst wel even de voorwaarden.

Meld u nu gratis aan en begin direct met schrijven!

CRM Partners en SPEYK partneren voor volledige ontzorging Dynamics 365-projecten

by CRM_Partners on mei 29, 2017

Barneveld, 29 mei 2017 – CRM Partners en ICT-kennispartner SPEYK gaan samenwerken. Hierdoor worden klanten van CRM Partners volledig ontzorgd in de implementatie van Dynamics 365. CRM Partners helpt klanten in de grootzakelijke markt om Customer Engagement-companies te worden met behulp van Microsoft-technologie, zoals Dynamics 365. Daarbij krijgt het bedrijf steeds vaker de vraag van klanten om hen volledig te ontzorgen en ook zaken als security, infrastructuur en integraties te regelen. Daarbij willen klanten het liefst door maar één partner bediend worden. Om aan die vraag te kunnen beantwoorden doet CRM Partners een beroep op de brede expertise van SPEYK. Het Veenendaalse bedrijf is specialist op diverse gebieden, zoals enterprise security, managed IT services, cloud services en integratie met bijvoorbeeld Sharepoint en Office 365. De organisaties bundelen voor dit type projecten hun krachten om klanten over het volledige spectrum van de implementatie te helpen.

Cloud zorgt voor meer vraag
De samenwerking tussen SPEYK en CRM Partners gaat al langer terug. De organisaties hebben diverse projecten samen uitgevoerd, zoals voor Nautilus International en KNMG. De reden om het partnership nu officieel te beklinken is omdat de klantvraag steeds groter wordt als gevolg van de populariteit van cloud-technologie. Hierdoor hebben bedrijven zelf steeds minder expertise in huis als het gaat om infrastructuur, security, connectivity en integratie.

Cultuur als belangrijkste voorwaarde
Om het succes van projecten te garanderen, was vooral de ‘culture fit’ van belang. Zowel CRM Partners als SPEYK hebben elkaar op dat vlak gevonden en zijn door de goede klik in staat om als één te handelen. Daarnaast sluit SPEYK met haar expertise goed aan op de projecten die CRM Partners uitvoert.

Rik Dubbink, CTO bij CRM Partners Group: “Onze ambitie is om Europees marktleider te worden op het gebied van Customer Engagement. Door deze ambitieuze doelstelling is het belangrijk om focus te houden op de dingen waar we goed in zijn. Dit betekent dat we nauw moeten samenwerken met partners die ons met bepaalde specialismes kunnen helpen. SPEYK is een absolute specialist als het gaat om bijvoorbeeld infrastructuur en Office 365-implementaties. Het is een eigenzinnige club waarmee je prettig kunt samenwerken. Dat past goed bij CRM Partners.”

Ook Almar te Nijenhuis, directeur en oprichter van Speyk, is enthousiast over de samenwerking: “Wij adviseren en ondersteunen organisaties bij het realiseren van doelstellingen door ICT optimaal en veilig af te stemmen op de bedrijfsprocessen. Met meer dan 35 professionals proberen wij complexe ICT eenvoudig te maken, door een breed palet aan diensten te bieden. Het is fantastisch om een bijdrage te leveren aan de projecten van CRM Partners en gezamenlijk de klant blij te maken.”