Plaats uw persbericht!

Op deze website kunt u gratis uw persbericht plaatsen met daarin een verwijzing (link) naar uw eigen website. Het plaatsen van deze link draagt bij aan de vindbaarheid van uw website in de zoekmachines. Leest u voordat u een persbericht plaatst wel even de voorwaarden.

Meld u nu gratis aan en begin direct met schrijven!

H&M en Klarna werken samen aan het verbeteren van de moderne winkelervaring van consumenten

by marcommit on oktober 8, 2018

Nieuw partnership maakt een checkout zonder frictie op alle kanalen mogelijk

Stockholm, 8 oktober 2018H&M en Klarna kondigen vandaag hun wereldwijde partnership aan. Samen werken H&M en Klarna verder aan een naadloze, gepersonaliseerde en betrokken shopervaring voor klanten in H&M’s digitale en fysieke winkelkanalen. De samenwerking resulteert in een inspirerende, relevante en comfortabele ervaring voor miljoenen consumenten in 14 markten waarin H&M opereert. De introductie gebeurt gefaseerd. Engeland en Zweden zijn de eerste landen en zullen naar verwachting in 2019 live gaan.

Daarnaast investeert H&M group in Klarna. De investering demonstreert een gedeelde betrokkenheid en visie op het gebied van slimmere retail, waarin continu wordt geoptimaliseerd om de veranderende verwachtingen en voorkeuren van de consument tegemoet te komen.

—-

Over Klarna:
Klarna is sinds de oprichting in Stockholm in 2005 uitgegroeid tot één van de meest toonaangevende betaalproviders in Europa. Met nieuwe betaalmogelijkheden voor zowel consumenten als webwinkeliers zetten zij een revolutie op het gebied van online betalen in. Online shoppers kunnen direct betalen, achteraf of in delen betalen waarbij eenvoud, veiligheid en gemak leidend zijn. Klarna werkt nu met 90.000 webwinkeliers samen, en biedt betaaloplossingen aan meer dan 65 miljoen gebruikers in Europa en Noord-Amerika. Klarna heeft 2.000 werknemers in dienst en is actief in 14 landen.

Meer informatie
Marcommit
Laura Emous
035-5822730 of 06- 21574261
klarna@marcommit.nl