Plaats uw persbericht!

Op deze website kunt u gratis uw persbericht plaatsen met daarin een verwijzing (link) naar uw eigen website. Het plaatsen van deze link draagt bij aan de vindbaarheid van uw website in de zoekmachines. Leest u voordat u een persbericht plaatst wel even de voorwaarden.

Meld u nu gratis aan en begin direct met schrijven!

LCG lanceert online sociaal leerplatform LCG Connector

by admin on juni 22, 2018

Nijmegen, 22 juni 2018LCG, consultancy- en trainingsbureau gespecialiseerd in Lean en Agile, lanceert het online leerplatform LCG Connector. Dit is een online leerplatform waarmee organisaties hun Lean en Agile vaardigheden kunnen vergroten. In de leeromgeving kunnen enerzijds medewerkers hun eigen Lean en Agile kennis bijspijkeren met behulp van theorie, coaching en oefeningen. Anderzijds kunnen bedrijven hun verbeteringen en vooruitgang inzichtelijk maken. De lancering van de leeromgeving is een belangrijke stap in de 50-jarendoelstelling van LCG: het levensgeluk in Nederland vergroten.

Modules
De LCG Connector is opgebouwd uit vier onderdelen en iedere organisatie kan de omgeving op maat inzetten.

  • Learning Bites: in deze 10 tot 15 minuten durende modules leren medewerkers meer over onder andere Lean en Agile.
  • Lean Lab: een database met Lean-experimenten waarin medewerkers worden meegenomen in het toepassen van een tool of techniek.
  • Sociale Tijdlijn: een social feed ingericht om successen, geleerde lessen en hulpvragen te delen met collega’s.
  • Impact Hub: de plaats waar alle afgeronde en lopende verbeterinitiatieven van de organisatie bij elkaar staan.

Bekijk deze video om de LCG connector in werking te zien: https://vimeo.com/27483656

Crispijn Jansen, Lean consultant & trainer bij LCG: “Wij zijn erg blij met de lancering van het online leerplatform. De LCG Connector verlaagt de drempel om Lean en Agile vaardigheden te trainen én geeft een boost aan Lean-transformaties binnen bedrijven. Het wordt voor onze klanten nog eenvoudiger om hun medewerkers te inspireren, enthousiasmeren en samen te laten werken, wat uiteindelijk weer resulteert in een hogere klanttevredenheid bij hún klanten.”