Plaats uw persbericht!

Op deze website kunt u gratis uw persbericht plaatsen met daarin een verwijzing (link) naar uw eigen website. Het plaatsen van deze link draagt bij aan de vindbaarheid van uw website in de zoekmachines. Leest u voordat u een persbericht plaatst wel even de voorwaarden.

Meld u nu gratis aan en begin direct met schrijven!

SAP breidt de Commerce Cloud uit voor MKB en verbreedt het Customer Experience ecosysteem

by admin on oktober 18, 2018

‘s-Hertogenbosch – 18 oktober 2018 – Tijdens SAP Customer Experience LIVE heeft SAP aangekondigd dat het bedrijf zich met de lancering van de SAP Upscale Commerce in het MKB-marktsegment gaat mengen. Dit nieuwe product is geheel vormgegeven om aan de behoeftes van organisaties in dit segment te voldoen. Daarnaast introduceerde SAP op het CX-evenement de SAP Cloud Extension Factory. Dit is een nieuwe feature voor het SAP Cloud Platform, waarmee klanten en partners gemakkelijk enterprise applicaties kunnen verbinden en uitbreiden in een wereld die steeds meer om de cloud draait.

De SAP Upscale Commerce is een complete oplossing die gemakkelijk geconfigureerd wordt, waardoor de software vrijwel direct gebruikt kan worden. Klanten kunnen hiermee klein beginnen en al naar gelang de groei betalen. De SAP Upscale Commerce is een op SaaS-gebaseerd platform dat het MKB helpt om klanten een unieke en consistente ervaring te bieden door middel van AI. Het nieuwe aanbod complementeert de bekende commerce oplossing van SAP: de SAP Commerce Cloud. In eerste instantie zal deze uitbreiding in Amerika worden uitgebracht.

Gemak met de SAP Cloud Extension Factory
De SAP Cloud Extension Factory is in 2019 beschikbaar. Met deze agile en open source oplossing kunnen organisaties gemakkelijk iedere API-gestuurde applicatie van het SAP C/4HANA portfolio uitbreiden en customizen in dezelfde omgeving. Hiermee wordt het managen van systemen en extensies die met elkaar verbonden zijn gemakkelijker dan ooit. Met SAP Cloud Extension Factory wordt het overzichtelijk voor organisaties om klanten een end-to-end ervaring te bieden.

Mark de Bruijn, VP en Head of Marketing EMEA & MEE bij SAP Customer Experience: “Met onze oplossingen proberen we organisaties zoveel mogelijk te ondersteunen, zodat zij hun klanten een positieve en eenduidige ervaring kunnen bieden. In het MKB zien we dat bedrijven zich steeds meer op de klant gaan focussen. Het werd voor ons dan ook tijd om onze software voor die bedrijven te specialiseren, wat we hebben gedaan met de SAP Upsale Commerce. Daarnaast willen we het onze klanten natuurlijk zo makkelijk mogelijk maken om verschillende producten en extensies met elkaar te combineren, om zo een individueel systeem te creëren dat volledig aansluit bij de organisatie en de beste resultaten op het gebied van customer experience biedt. Met deze twee uitbreidingen van ons portfolio zijn organisaties een stap dichterbij het bieden van de ultieme online ervaring aan hun klanten.”

——-
Over SAP
Als marktleider in bedrijfssoftware helpt SAP kleine, middelgrote en grote bedrijven met de stroomlijning van hun bedrijfsvoering. De oplossingen van SAP stellen organisaties in staat aanzienlijke efficiencyverbeteringen te bereiken binnen hun toeleveringsketens en bedrijfsprocessen, waardoor ze de concurrentie voor kunnen blijven. Op dit moment gebruiken meer dan 263.000 klanten software van SAP om winstgevend te opereren en duurzaam te groeien. Voor meer informatie kunt u terecht op www.sap.com.

Meer informatie
Marcommit
Arlieke Tammer
035-5822730
sapcustomerexperience@marcommit.nl