’s-Hertogenbosch, 20 maart 2018 – Op 4 april organiseren SAP Hybris en Gigya de Consumer Insights & GDPR Readiness Tour 2018. Het evenement staat in het teken van GDPR-compliancy op het gebied van marketing en beantwoordt vragen als: Hoe blijf je relevant voor jouw doelgroep en tegelijkertijd GDPR-compliant? Hoe bied je de ultieme klantervaring? En hoe bouw je een duurzame relatie op met jouw klant? In verschillende sessies worden deze onderwerpen behandeld. Het congres is bedoeld voor marketeers die zich bezighouden met Consumer Insights en GDPR. Het congres is gratis te bezoeken en vindt plaats in DeFabrique in Utrecht.
Relevant blijven in het GDPR-tijdperk
Het evenement geeft marketeers handvatten om relevant te blijven voor haar klanten in het GDPR-tijdperk. Om de customer journey te optimaliseren is het belangrijk om persoonlijke klantdata om te zetten in waardevolle acties. Relevant blijven voor jouw klanten is simpelweg de sleutel tot een langdurige relatie. Gedurende de dag zal de host, Ronnie Overgoor (7 Ditches TV), verschillende experts aan het woord laten.
Mark de Bruijn, Head of EMEA & MEE Marketing SAP Hybris, bespreekt de laatste consumententrends aan de hand van de resultaten van het wereldwijde onderzoek ‘The Dating Game’, wat gehouden werd onder 20.000 consumenten. In zijn sessie beschrijft hij hoe bedrijven de ultieme klantervaring kunnen bieden. Gastspreker Sander Kieft, Core Services Manager van Sanoma, bespreekt aan de hand van een case hoe zij een vertrouwelijke klantrelatie opbouwen vanuit een centraal klantbeeld. Marnick Vandebroek, eigenaar van Stand Up Company en voormalig Digital Marketing Manager van PepsiCo, gaat in de afsluitende keynote in op de onderwerpen GDPR, Digitale Transformatie en Chatbots.
Programma*
09:00 uur | Inloop en ontvangst
Door host Ronnie Overgoor |
09:30 uur | Welkom
Door Peter-Hendrik van de Poppe, Sales Director, SAP Hybris |
09:45 uur | Consumer Insights Report
Door Mark de Bruijn, Head of EMEA & MEE Marketing, SAP Hybris |
10:15 uur | GDPR – Nu een concurrentie voordeel
Door Ben Sekhon, Gigya |
10:45 uur | Koffiepauze |
11:00 uur | Klantencase: vertrouwelijke klantrelatie opbouwen vanuit een centraal klantbeeld
Door Sander Kieft, Core Services Manager, Sanoma |
11:30 uur | Gigya & SAP Hybris – Waarom samen beter?
Door Lukas Kerschbaum, SAP Hybris & Uri Bahar, Gigya |
12:00 uur | Lunch en innovaties
Leer over de laatste innovaties, zoals de Smart Mirror ‘Charly’ van SAP Hybris |
13:00 uur | Weet jij echt wie jouw klanten zijn?
Door Mark Talbot, Hootsuite |
13:30 uur | Real-life GDPR klantencases op het gebied van Sales, Service en Marketing
Door Taco Schallenberg, Acorel |
14:00 uur | Stand up to stand out, overgaan tot actie
Door Marnick Vandebroek, Stand Up Company |
15:00 uur | Afsluiter |
*Alle sessies zijn Engelstalig
Datum & locatie
De Consumer Insights & GDPR Readiness Tour 2018 vindt plaats op woensdag 4 april 2018 van 09:00 uur tot 15:00 uur in DeFabrique in Utrecht. Adres: Westkanaaldijk 7, 3542 DA Utrecht. Aanmelden voor het evenement kan via: https://events.sap.com/consumer-insight-gdpr-tour-emea-nl-2018/
—
Over SAP
Als marktleider in bedrijfssoftware helpt SAP kleine, middelgrote en grote bedrijven met de stroomlijning van hun bedrijfsvoering. De oplossingen van SAP stellen organisaties in staat aanzienlijke efficiencyverbeteringen te bereiken binnen hun toeleveringsketens en bedrijfsprocessen, waardoor ze de concurrentie voor kunnen blijven. Op dit moment gebruiken meer dan 263.000 klanten software van SAP om winstgevend te opereren en duurzaam te groeien. Voor meer informatie kunt u terecht op www.sap.com.
Meer informatie
Marcommit
Sander Kalkman
035-5822730
saphybris@marcommit.nl