Plaats uw persbericht!

Op deze website kunt u gratis uw persbericht plaatsen met daarin een verwijzing (link) naar uw eigen website. Het plaatsen van deze link draagt bij aan de vindbaarheid van uw website in de zoekmachines. Leest u voordat u een persbericht plaatst wel even de voorwaarden.

Meld u nu gratis aan en begin direct met schrijven!

SÉ-ACH opent pop-up store tijdens fashion month in Brussel

by marcommit on september 25, 2018

Fashionmerk SÉ-ACH maakt de eerste stap naar offline retail met de hulp van Lightspeed.

Brussel, 25 september 2018 — Samen met Lightspeed lanceert de jonge, opkomende modeontwerpster Cassandra Hocheit van het merk SÉ-ACH haar allereerste pop-upwinkel in hartje Brussel. De retail kassasysteem aanbieder ondersteunt jonge ontwerpers en online ondernemers door hen te helpen de stap te zetten naar offline retail. Dit is ook het geval voor de 25-jarige Luikse ontwerpster die online succes heeft gevonden met SÉ-ACH.com en de unieke kans heeft om haar creaties persoonlijk te verkopen van 19 tot 27 oktober tijdens de fashion month in Brussel.

Cassandra: “Deze samenwerking met Lightspeed is een geweldige kans voor jonge ontwerpsters om hun eigen pop-upwinkel te openen. Ik vind dat het belangrijk is om jonge ontwerpers te ondersteunen en hen te helpen te lanceren met dit soort projecten. Met Lightspeed kan ik eindelijk in een echte winkel presenteren wat ik online verkoop.”

Pop-up: van online naar offline

Pop-up stores zijn inmiddels geen trend meer in de mode-industrie maar een nieuw kanaal voor online ondernemers om het bereik van hun merk te verbreden. Lightspeed biedt ondernemers daarom de kans om te ervaren hoe het is om hun online assortiment ook offline te verkopen. Na de succesvolle Lightspeed pop-up edities van onder andere Kanye West, Spinnin’ Records en Glamour, is Cassandra van SÉ-ACH de volgende ondernemer die de deuren van haar eigen pop-up winkel opent.

Flexibel en mobiel

Zelfstandige ondernemingen geven variatie aan het straatbeeld, en Lightspeed is ontstaan uit de overtuiging dat juist deze ondernemers efficiënte tools nodig hebben om hun zaken te runnen. Lightspeed kan meer dan alleen afrekenen, maar biedt softwareoplossingen die het leven van zelfstandige ondernemers gemakkelijker maken en zorgen voor een betere customer experience voor hun klanten.

Een voordeel van een pop-up is dat ondernemers tijdelijk een winkel kunnen runnen zonder vast te zitten aan een huurcontract. Het Lightspeed iPad-kassasysteem maakt dit mogelijk, met een kassa die overal gebruikt kan worden dankzij de Cloud-gebaseerde software. Het Lightspeed kassasysteem leent zich goed voor Omnichannel ondernemen omdat alle online en offline verkooppunten samenkomen.

SÉ-ACH

SE-ACH is een Luiks prêt-à-porter merk dat eind 2016 door Cassandra Hocheit is opgezet. Alice On The Roof, Blanche en de zangers van de Australische groep Sheppard werden alle drie al in Cassandra’s ontwerpen gekleed, wat meteen een boost gaf aan de naamsbekendheid van SÉ-ACH. Met unisex designs, oversized items en een glitter-punk touch, is de SE-ACH-stijl een echte mix van genres. Bij SÉ-ACH Pop-Up worden naast de huidige collectie zes exclusieve items gepresenteerd.

Dankzij deze samenwerking met Lightspeed, de partner bij uitstek voor onafhankelijke ondernemers, opent de ontwerpster haar eigen pop-up store waar ze haar nieuwe collectie en enkele unieke stukken presenteert.

De tijdelijke boetiek opent haar deuren voor het publiek van vrijdag 19 oktober tot en met 27 oktober, tijdens de Brussels Fashion Month en net na de Brussels Fashion Days, (12 tot 14 oktober). De pop-up store bevindt zich in de Dansaertstraat 50 in Brussel, in het hart van de modewijk.

Meer weten over Lightspeed pop-up? Kijk op fr.lightspeedhq.be/pop-up

____

Noot voor redactie:

Opening night voor de pers: Op 18 oktober opent de pop-up alvast haar deuren voor de pers en relaties voor een opening night. Wil je hier aanwezig zijn? Stuur dan een mail naar lightspeed@marcommit.nl

Over Lightspeed

Lightspeed is een krachtig cloud gebaseerd kassasysteem voor de horeca en retail. Meer dan 50.000 winkeliers, hotels en restauranthouders, die voor meer dan 15 miljard dollar aan transacties per jaar verwerken, gebruiken Lightspeed voor on- en offline groei en zakelijk beheer. Lightspeed wordt gebruikt in meer dan 100 landen. Het hoofdkantoor van het in 2005 opgerichte Lightspeed is gevestigd in Montréal, Canada. Lightspeed is uitgegroeid tot een wereldspeler met ruim 650 werknemers en kantoren in Canada, America, Nederland, Engeland en Australië.

Meer informatie

Marcommit
Lisanne van der Drift
035-5822730
lightspeed@marcommit.nl