Plaats uw persbericht!

Op deze website kunt u gratis uw persbericht plaatsen met daarin een verwijzing (link) naar uw eigen website. Het plaatsen van deze link draagt bij aan de vindbaarheid van uw website in de zoekmachines. Leest u voordat u een persbericht plaatst wel even de voorwaarden.

Meld u nu gratis aan en begin direct met schrijven!

Interne doelstellingen vertalen naar een online dashboard

by admin on december 23, 2015

Moderne organisaties werken met een steeds groter wordende verzameling van informatiesystemen als het gaat om verkooptargets, financiën en klantenbestanden. Verder komen er veel gegevens binnen via de website en de huidige social media kanalen. De combinatie van bovengenoemde informatiebronnen leidt tot een flinke stroom aan digitale informatie. Deze informatie wordt gebruik om de organisatie te laten functioneren en de gestelde doelstellingen te bereiken.

Ondanks alles zijn deze gegevens vaak niet op een overzichtelijke wijze door te nemen door de mensen die hier meerwaarde uit kunnen halen, waardoor de huidige bedrijfsprestaties niet inzichtelijk zijn of bepaalde links niet gelegd kunnen worden.

De oplossing: het online dashboard

De ideale oplossing voor dit probleem is het online dashboard van CYFFER. In dit dashboard worden alle interessante bedrijfsgegevens in een overzichtelijk schema weergegeven, waardoor alle digitale informatie ineens heel gemakkelijk door te nemen is. Een aanzienlijke verzameling softwaresystemen, social media netwerken en overige online tools kunnen aan het dashboard worden gekoppeld om vervolge realtime gegevens uit de online databases te halen. Zo kunt u altijd in één oogopslag zien hoe het met actuele cijfers gesteld is.

Online dashboard van CYFFER

Wanneer u met het dashboard van CYFFER begint te werken kut u het dashboard gemakkelijk samenstellen naar de doelstellingen en wensen van uw organisatie. Om het nog wat gemakkelijker te maken levert CYFFER meteen een ingericht marketing dashboard. Denkt u niet dat u iets kunt met de geleverde items? Dan kan CYFFER gewoon een dashboard leveren dat speciaal naar uw wensen ontwikkeld is. Ook wanneer u zelf niet eens weet wat u wilt.

KPI’s bepalen

Elke organisatie heeft natuurlijk zijn eigen doelstellingen en richtlijnen. Deze doelstellingen worden ook wel Kritieke Prestatie Indicatoren (KPI’s) genoemd. Echter is het bepalen van deze KPI’s niet voor elke organisatie even gemakkelijk.

Gelukkig kan CYFFER ook op dat gebied een steun in de rug geven. Zodra alle doelstellingen naar KPI’s vertaald zijn kan de inrichting van het online dashboard beginnen. U zult al snel merkend at het checken van dit dashboard een dagelijks ritueel wordt!