Plaats uw persbericht!

Op deze website kunt u gratis uw persbericht plaatsen met daarin een verwijzing (link) naar uw eigen website. Het plaatsen van deze link draagt bij aan de vindbaarheid van uw website in de zoekmachines. Leest u voordat u een persbericht plaatst wel even de voorwaarden.

Meld u nu gratis aan en begin direct met schrijven!

Narrowcasting oplossingen

by admin on augustus 28, 2015

Narrowcasting is het afspelen van informatie op moderne beeldschermen. Je kunt zelf bepalen welke informatie op deze schermen wordt afgespeeld. Daarnaast kun je ze gemakkelijk aanpassen wanneer je dat wilt doen. Zo kun je op een leuke en interactieve manier zowel je medewerkers als je klanten informeren.

Narrowcasting voor interne communicatie

Narrowcasting is een effectieve manier om te communiceren naar je medewerkers. Gezien niet alle medewerkers de interne mails, bladen en posters lezen, kan narrowcasting worden ingezet op strategische locaties waar ze een deel van de dag doorbrengen. Hierbij kun je denken aan lift, de kantine of de wachtruimte.

Narrowcasting kan worden toegepast om je medewerkers op de hoogte te stellen van het laatste interne en lokale nieuws, zoals: bedrijfsactiviteiten, onderlinge competities (WK poule), verjaardagen, KPI’s, statistieken, lokaal weerbericht etc.

KPI’s en targets zijn populaire onderwerpen voor de narrowcasting communicatie. Denk bijvoorbeeld aan het aantal afgeronde verkopen of het aantal bestellingen op een dag.

Met behulp van Qyn is het gemakkelijk om deze schermen te installeren en heb je constant toegang tot ondersteuning en goede service omtrent de narrowcasting oplossingen van Qyn.

Narrowcasting voor externe communicatie

Het kan erg fijn zijn om in de wacht- of ontvangstruimte meteen de juiste interessante informatie te bieden aan de bezoekers: waar moeten ze naartoe, een plattegrond, openingstijden en ga zo maar door. De informatie kan op elk moment van de dag aangepast worden. Dit is niet enkel interessant voor de bezoeker, maar kan ook een commerciële uitkomst zijn. Zo kun je nieuwe producten of diensten introduceren of je merk ondersteunen. Toch weer een beetje in-door marketing!