Plaats uw persbericht!

Op deze website kunt u gratis uw persbericht plaatsen met daarin een verwijzing (link) naar uw eigen website. Het plaatsen van deze link draagt bij aan de vindbaarheid van uw website in de zoekmachines. Leest u voordat u een persbericht plaatst wel even de voorwaarden.

Meld u nu gratis aan en begin direct met schrijven!

Nooit meer een klant moeten negeren of laten wachten

by admin on november 25, 2015

Een goede service is niet altijd makkelijk te regelen. Toch wil je je concurrenten te slim af zijn. Je kunt dus niet achterlopen in hebben van verschillende social media kanalen. Als een consument wenst contact op te nemen via social media dan hij of zij dat ook moeten kunnen. Als je dat niet kan aanbieden dan verlies je weer een potentiële klant.

Vaak is het niet altijd mogelijk om je klant de beste service te bieden. Vooral kleinere ondernemingen hebben moeite met heb onderhouden van goede klantcontacten. Het is vaak gewoon niet mogelijk om een telefoon op te nemen, omdat je zelf in een vergadering zit. Je komt dan pas na de vergadering erachter dat je een gemiste oproep hebt of je moet de vergadering halverwege verlaten.

Een klant moeten negeren omdat je in een vergadering zit is geen goede indruk. De kans is groot dat de klant allang is overgestapt naar een concurrent die wel de telefoon beantwoord. Een social media is dan niet altijd genoeg als de gebruiker het liefste telefonisch contact opneemt.

Je wilt een professionele indruk overbrengen aan de klant zonder door te moeten verbinden naar een antwoordmachine. Dan is het de beste keuze om de hele telefoonopname uit te besteden aan de professionals. Er zijn services genoeg die u hiermee kunnen helpen. Een inbound callcenter is snel gevonden.

Als u iets persoonlijks wilt en waarde toevoegt aan de onderneming dat kan een telefoonservice u hiermee helpen. Je krijgt dan je persoonlijke telefoniste met veel jaren ervaring, dit verzekerd een professionele telefoonopname.

Na het hebben van een goede indruk kan de klant ook professioneel geholpen worden in verschillende talen. Veel bedrijven richten zich op het buitenland of hebben af en toe wel eens een buitenlandse klant. Het is dan een groot voordeel deze klant te kunnen helpen in zijn eigen taal. Medewerkers van een telefoonservice spreken daarom vaak de talen: Duits, Engels, Frans en natuurlijk Nederlands.